Reprezentanţii Uvertura Mall au dorit să facă unele precizări pe seama articolului „Piaţa de la mall, o afacere de 34 miliarde lei vechi made in Ţurcanu CJ – Parc Industrial – Uvertura” publicat luni de Botoşăneanul la Ancheta Săptămânii.
Aceştia au menţionat că deschiderea pieţei agroalimentare face parte din planul companiei de ocupare a spaţiilor comerciale de la demisolul clădirii şi că încheierea unor contracte pe cinci sau zece ani nu reprezintă o raritate în cazul firmelor „ancoră”, care închiriază suprafeţe mari.
„A fost dorinţa lor să facem un contract pe termen lung pentru că au făcut investiţii şi doresc să îşi recupereze banii”, a arătat
Tudor Tocilă, director de marketing Uvertura Mall.
El susţine că mall-ul, din chiria pe care o încasează de la
SC Parc Industrial Botoşani SRL, nu îşi acoperă toate cheltuielile, dar că în perfectarea contractului s-a ţinut cont de fluxul de persoane care l-ar aduce o piaţă agroalimentară.
[[banner]]
Acest lucru a contat şi în parafarea înţelegerii cu Primăria Botoşani, care ar urma să îşi deschide câteva birouri acolo.
„Ne interesează foarte mult traficul”, a mai spus
Tudor Tocilă.
Potrivit acestuia, negocierile au fost purtate direct de reprezentanţii
Uvertura Mall cu cei de la
SC Parc Industrial Botoşani SRL, fără a fi implicată conducerea
Consiliului Judeţean Botoşani. (S.B.)
CITEŞTE ŞI:
10 ani şi 200.000 lei pentru piaţa de la mall - AFLĂ planurile lui Țurcanu