Serviciul de mesagerie mobilă WhatsApp, deţinut de reţeaua socială Facebook Inc, a anunţat că a introdus o nouă funcţie de “coş de cumpărături” care permite utilizatorilor să îşi facă cumpărăturile prin intermediul aplicaţiei.
“Cu aceste coşuri de cumpărături, oamenii pot răsfoi un catalog, selecţiona multiple produse şi trimite o comandă sub forma unui singur mesaj”, explică WhatsApp într-o postare pe blog în care precizează că această opţiune va fi disponibilă în întreaga lume începând de marţi.
Prin această nouă funcţie, WhatsApp încearcă să atragă comercianţi şi companii pe aplicaţia sa WhatsApp Business, pentru a-şi gestiona comenzile şi schimburile cu clienţii.
De asemenea, vrea să îşi încurajeze baza de 1,5 miliarde de utilizatori individuali din întreaga lume să îşi facă cumpărăturile via aplicaţia sa, scrie stirilepro.tv
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Vești bune pentru părinți și copii: S-au virat banii pentru alocații
Redacția Botoșăneanul
Feb 06, 2025
Lovitură de teatru la Spitalul Județean: Corneliu Prepeliță poate reveni pe post
Oana Sava
Feb 06, 2025
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile