Timp de 7 ore au așteptat cei 130 de pasageri care, miercuri, își programaseră să plece cu avionul către Dortmund.
Oamenii spun că a fost o bătaie de joc, ei reușind să plece abia după intervenția unei echipe tehnice venite tocmai de la Bacău.
Se pare că de vină a fost o defecțiune pentru a cărei remediere a fost așteptată o echipă tehnică de la Bacău.
Cursa WizzAir cu destinația Dortmund trebuia să decoleze la ora 10.00, însă a părăsit pista aeroportului din Suceava abia la ora 17.00.
Potrivit directorului aeroportului sucevean, Ioan Măriuța, citat de obiectivdesuceava.ro, cei 130 de pasageri au fost „protejați” conform procedurilor transportatorului, în sensul că au stat în aerogară și au beneficiat, în baza unor vouchere ale companiei WizzAir, de apă și hrană până inginerii trimiși de companie au remediat problema.
În cazul unui zbor anulat sau cu o întârziere mai mare de 3 ore, care nu a fost generată de factori e forță majoră, reglementările în vigoare prevăd că pasagerii pot solicita companiilor despăgubiri de până la 600 de euro.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Doi scandalagii pârâți la Poliție, țipete, alcool și urinat pe gardul unei biserici
Oana Sava
Oct 07, 2024
TREI jucători de la FC Botoșani, în echipa etapei după victoria mare cu Rapid
Oana Sava
Oct 07, 2024
Flori rupte din aranjamentele stradale, o doamnă prinsă în timp ce își umplea sacoșa
Redacția Botoșăneanul
Oct 07, 2024
Bătaie în Centrul Vechi surprinsă pe camere, polițiștii locali au dat trei amenzi
Redacția Botoșăneanul
Oct 07, 2024
Anunț important de la Agenția de Plăți privind alocațiile
Oana Sava
Oct 07, 2024