Câțiva pacienți botoșăneni sunt nemulțumiți de modul în care au fost tratați de personalul medical al Spitalului Județean de Urgență Mavromati.
Deși rețelele de socializare sunt pline de mesaje acuzatoare la adresa personalului sanitar, în realitate puțini sunt cei care depun reclamații oficiale.
De la începutul anului și până în prezent au fost înregistrate doar 4 reclamații la adresa cadrelor medicale care au vizat actul medical.
„Toate plângerile au fost trimise către Comisia de etică a spitalului și către Comisia de disciplină. În urma evaluările efectuate nu s-au constatat abateri ale personalului referitor la actul medical”,
Ștefan Bercea, purtător de cuvânt Spitalul Județean
Deci, medicul Ștefan Bercea a afirmat că au fost plângeri subiective care s-au dovedit ulterior a fi neîntemeiate.
Având în vedere această situație, nu există motiv pentru care conducerea spitalului să trimită cazurile la Comisia din cadrul Colegiului Medicilor.
Tragedie înainte de o nuntă: O tânără și părinții ei găsiți morți în apartament
Redacția Botoșăneanul
Oct 06, 2024
Avarie în municipiu din cauza unui patron: Mii de botoșăneni lăsați FĂRĂ apă
Oana Sava
Oct 06, 2024
Jandarmii de la Bacău vin la meciul de pe „Municipal” – MESAJ important pentru suporteri
Oana Sava
Oct 06, 2024
FAZA ZILEI cu Iftime: Mă duceam să pasc oile / Nu cântă nimeni mama m-a făcut porcar – VIDEO
Oana Sava
Oct 06, 2024
AUR Botoșani NU face alianță la Județ, Simion: Să se spele pe cap – VIDEO
Oana Sava
Oct 06, 2024