Echipa fanion a judeţului a reuşit să vândă la primul meci din noul sezon competiţional cele mai multe bilete de la începutul anului. Cererea a întrecut chiar şi cele mai optimiste prevederi ale organizatorilor.
Aceştia tipăriseră 2.300 de tichete, însă au realizat cu puţin timp înainte de startul partidei FC Botoşani – CFR Cluj, încheiată cu scorul de 1 – 1, că, pur şi simplu, nu mai au ce vinde. Cum clubul dispune de propria aparatură de imprimat tichete, s-au mai confecţionat rapid câteva sute şi s-au trimis la casă.
Trei sferturi din biletele s-au dat la tribune şi restul la peluze.
Pentru a vă face o imagine mai clară, trebuie menţionat că a doua cea mai bună reţetă din 2017 s-a înregistrat la meciul FC Botoşani – Pandurii Târgu Jiu din sezonul regulat, când s-au vândut 1.051 de bilete.
Explozia numărului de tichete cumpărate de microbişti vine pe fondul schimbării tacticii de stabilire a preţurilor. Astfel, dacă în campionatele precedente se pornea cu tarife mari şi pe măsura înaintării în competiţie şi mai ales a căderii în clasament, scădeau, data aceasta s-a început la nivelul minim.
„Preţurile vor fi acelaşi pe parcursul întregului campionat, 20 de lei la tribune şi 10 lei la peluze. S-a stabilit deja”,
Cătălin Anton, director executiv FC Botoşani.
Acesta a subliniat că inclusiv cu FCSB prețurile vor rămâne la același nivel. Atât la confruntarea cu CFR Cluj, cât şi la celelalte care vor urma, au fost şi vor fi însă exceptate locurile foarte puţine rămase în partea centrală a tribunelor, pentru care nu au fost vândute abonamente şi care vor costa 40 de lei. De altfel, la partida cu ardelenii s-au vândut 43 de tichete la acest preţ.
Pe Stadionul Municipal au fost însă şi mai mulţi oameni deoarece s-au dat deja şi 910 abonamente, majoritatea la tribune, ceea ce înseamnă că şi din acestea s-au încasat în jur de 250.000 de lei. Practic, la startul noului sezon FC Botoşani a încasat deja din bilete şi abonamente, acestea din urmă achiziţionate în mare parte de aceiaşi microbişti din anii anteriori, undeva spre 300.000 de lei. Iar vânzarea de abonamente continuă.
Cătălin Anton a anunţat a doua zi după meciul cu CFR Cluj că pe arenă se va înfiinţa şi un „Family Zone”, adică un sector de la peluza sud va fi destinat părinţilor care vin la meci alături de copii, respectiva parte a stadionului urmând să aibă şi mai multe facilităţi destinate celor mici. Aceasta este doar una dintre ideile prin care clubul încearcă să aducă la stadion cât mai mulţi oameni.
DESCARCĂ APLICAȚIA BOTOȘĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Evoluție și inovație - Cum modelează tastatura mecanică și laptopul gaming ASUS viitorul tehnologiei
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024