Conducerea societății Nova Apaserv are în vedere introducerea unui nou sistem de citire a contoarelor, unul care permite o mai mare lejeritate și transparență a întregului proces. Concret, se are în vedere montarea instalațiilor în regie proprie, la fiecare consumator în parte, astfel încât situații precum debranșarea întregului bloc din cauza unor rău-platnici ori facturarea din oficiu, să nu mai existe.
Procesul ar simplifica simțitor întreaga activitate a societății Nova Apaserv și ar îndreptăți totodată și consumatorii care au căzut „victime” ale datoriilor vecinilor, dar și cei care au fost taxați fără să le fie verificat consumul real.
„Cred că vom împușca doi iepuri deodată, ca să spun așa, vom putea efectua debranșarea exact la consumatorul care are datorii, fără să îi deranjăm pe ceilalți, și vom putea citi contorul fără să deranjăm oamenii acasă, și asta era ceva problematic”, a declarat Neculai Gheorghincă, director adjunct al societății furnizoare de apă din Botoșani.
Deocamdată societatea nu se avântă cu acțiuni concrete de schimbare a sistemului, asta pentru că, în primul rând, ar presupune costuri destul de mari.
Neculai Gheorghincă:
„Date în precise nu s-au luat în calcul încă, dar ne gândim așa: când un om și-a făcut apartamentul, cu tot ce i-a trebuit, venim noi și mai punem noi contorul pe casa scării, apoi să îl intereseze să tragă toată țevile, e un pic deranjant. Apoi, costurile. Noi, operatorul am instala contoarele, însă de acolo privește pe cetățean. Dar cu toate acestea, există într-adevăr în preocuparea noastră un astfel de sistem”.
(C.B.)
S-au virat banii pentru alocațiile și indemnizațiile de la stat: CÂND intră pe card
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024
Bărbat căutat pentru omor: Ar fi fost implicat într-un atac mafiot cu mitralieră
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024