Ratarea uluitoare a calificării în play-off de către FC Botoşani nu s-a resimţit doar în tribune, unde s-a înregistrat un record negativ de asistenţă de la promovarea în Liga 1, ci şi la televiziuni.
Deşi plătesc milioane de euro pentru transmisiunile din Liga 1 şi flash-interviurile de după, Telekom Sport (fostul Dolce Sport) şi Look TV au renunţat la tradiţionalele emisiuni de la sfârşitul meciurilor.
În consecinţă, nu s-au mai realizat nici intervenţiile cu reacţii de pe Stadionul Municipal.
Telekom Sport a preferat să comute la Dublin, de unde a transmis un meci din „Turneul celor 6 naţiuni” la rugby, iar Look TV a difuzat Teleshopping.
Aceeaşi lipsă de atenţie au afişat-o şi cele două mari site-uri de sport, GSP şi ProSport, care nu au prezentat nici o declaraţie a vreunui oficial ori jucător de la FC Botoşani sau Gaz Metan Mediaş.
Cu siguranţă lucrurile ar fi stat cu totul altfel dacă roş-alb-albaştrii nu îşi băteau joc singuri de ceea ce au construit peste 20 de etape şi măcar ar fi avut şanse la play-off.
De altfel, pentru cele două meciuri ale echipelor implicate în lupta pentru intrarea în turneul pentru stabilirea campioanei, Look TV are programată o nouă ediţie "Fotbal Look".
DESCARCĂ APLICAŢIA BOTOŞĂNEANUL PENTRU MOBIL
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024
Liviu Ciobotariu, înainte de meciul cu Oțelul Galați: Același lucru l-aș putea spune și despre noi
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024
Persoanele neasigurate vor beneficia GRATUIT de servicii medicale oncologice
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024
Un copil din Botoșani, grav rănit într-un accident de autocar este executat silit de avocați
Redacția Botoșăneanul
Nov 07, 2024