Un tînăr din Botoşani a depus la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor o sesizare mai puţin obişnuită. Botoşăneanul a reclamat calitatea unui prezervativ care s-ar fi rupt în momentul consumării actului sexual. Mai mult, sesizarea a fost trimisă comisarilor în format electronic, însă cu precizarea datelor de contact şi a numelui, astfel încît reprezentanţii instituţiei nu iau în calcul şi varianta unei farse. „
Vreau să reclam un produs nashpa…loveplus prezervative..care în timpul distracţiei s-a rupt”, se arată în reclamaţia trimisă de tînărul botoşănean Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor pe data de 23 aprilie 2010. Situaţia mai puţin obişnuită a amuzat conducerea acestei instituţii, însă potrivit legii, obiectul plîngerii trebuie verificat şi totodată soluţionat. „
Este o reclamaţie mai puţin obişnuită, iar noi suntem obligaţi prin lege să soluţionăm toate sesizările pe care le primim. Sincer nu ştiu cum voi proceda în această situaţie. Teoretic, ar trebui să verificăm calitatea acestor prezervative, nu?”, a declarat
Alexandru Zarug, director coordonator CJPC.
Astfel de reclamaţii sunt aduse în atenţia comisarilor sporadic, însă îi amuză chiar şi pe aceştia. O situaţie asemănătoare a mai fost în atenţia angajaţilor acestei instituţii în urmă cu aproximativ 2 ani de zile, cînd o botoşăneancă a reclamat la Protecţia Consumatorilor calitatea unei genţi de umăr care s-ar fi rupt…după ce l-a lovit pe soţ cu ea în cap. Femeia solicita atunci o altă geantă de la magazinul de la care a cumpărat produsul.