Supermarketurile continuă să ia măsuri pentru a evita aglomerația.
În magazinele cu trafic intens de persoane, Lidl a limitat numărul de clienţi prezenţi în acelaşi timp în anumite unităţi.
„Am limitat numărul de clienţi prezenţi în acelaşi timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienţi, accesul în magazin se face dirijat. Clienţii intră în magazin eşalonat, astfel încât să evităm aglomeraţia”,
a anunţat discounterul german Lidl.
De asemenea, în magazinele Lidl sunt montate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat, care indică distanţa de siguranţă de 1 metru, şi panouri transparente de protecţie la casele de marcat, scrie Ziarul Financiar.
Discounterul german are peste 250 de magazine în oraşele din România şi circa 6.000 de salariaţi.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Licitație reluată pentru viaductul și ruta alternativă Suceava – Botoșani
Redacția Botoșăneanul
May 03, 2024
Polițiștii botoșăneni, bucurie adusă unor familii din județ în preajma Sărbătorilor Pascale - VIDEO
Diana Arici
May 03, 2024
Tradiţia ouălor „închistrite” de Rogojești: Cătunul care a devenit capitală culturală
Redacția Botoșăneanul
May 03, 2024
Botoșănean prins în fapt de polițiști: Carne de miel vândută direct din mașină
Redacția Botoșăneanul
May 03, 2024
Un pensionar din Botoșani s-a făcut de râs după ce a dat de un filtru al Poliției
Gabriela Erdic
May 02, 2024