E.ON Energie România informează că procesul de emitere a facturilor de gaze naturale a fost decalat şi astfel o parte a clienţilor urmează să primească facturile în luna decembrie cu întârziere de aproape două săptămâni.
Întrucât sunt situaţii în care autorităţile locale nu au transmis la timp bazele de date cu persoanele care beneficiază de ajutoare de încălzire si cuantumul acestora, facturile nu vor include, în aceste cazuri, ajutoarele de încălzire.
„Situaţia urmează să fie remediată de îndată ce instituţiile responsabile vor trimite companiei noastre bazele de date. Astfel, beneficiarii ajutoarelor de încălzire aflaţi în această situaţie sunt rugaţi să aştepte, deoarece compania va reemite facturile care vor conţine şi ajutorul de încălzire, facturile iniţiale urmând să fie anulate“, se arată într-un
comunicat emis de departamentul de comunicare corporatistă al E.ON România.
Termenul de plată rămâne acelaşi
În acesta se arată că decalajul în emiterea facturilor nu va influenţa în nici un fel termenele de plată ale acestora, scadenţa la plată a facturii pentru consumatorii casnici fiind 30 de zile de la data emiterii.
„Reamintim că în plus, pe lângă cele 30 de zile, consumatorii mai beneficiază şi de o perioadă de graţie de 15 zile de la data scadenţei facturii în care pot achita factura fără percepere de penalităţi. Regretăm eventualul disconfort creat şi mulţumim clienţilor pentru comportamentul responsabil pe care îl manifestă în legătură cu plata facturilor de gaze naturale“, se mai menţionează în amintitul
comunicat.