Un botoşănean s-a adresat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului deoarece soţia sa este nemulţumită de cum i-au fost vopsite părul şi meşele la unul din cele mai renumite saloane de coafură din oraş. Acesta doreşte returnarea banilor pentru serviciul plătit.
Serviciile pe care le prestează saloanele de coafură sunt destul de greu de monitorizat, spune Alexandru Zarug, comisar şef CJPC, iar plângerea unui botoşănean care afirmă că soţiei sale nu i-a ieşit culoarea dorită după vopsire, mai mult îi cade şi părul. Drept dovadă stau extensiile de păr pe care le-a prezentat cetăţeanul la sediul instituţiei care, după spusele sale, au fost decolorate deşi nu aceasta a fost cerinţa nevestei. „
Este nemulţumită de prestaţia serviciului şi anume vopsire păr şi meşe. Se pare că i-a căzut părul, vopsirea a fost necorespunzătoare, decolorarea. Astăzi vor merge în verificare la acest salon de coafură să vedem despre ce e vorba”, a declarat
Alexandru Zarug. Botoşăneanul nemulţumit doreşte returnarea banilor, 140 lei, pe care i-a plătit pentru un serviciu defectuos care a dus la distrugerea aspectului fizic al consoartei.
Comisarii de la Protecția Consumatorilor vor da curs sesizării înaintată de botoşănean şi vor verifica respectivul salon de înfrumuseţare în cursul zilei de astăzi, 24 noiembrie 2011.
Saloanele de înfrumuseţare ar trebui să dea garanţii
Astfel de probleme nu s-au mai înregistrat la Comisariatul Judeţean de Protecţie a Consumatorului de mai bine de doi ani, însă acest lucru nu înseamnă că nu se întâlnesc în mod frecvent. „
Sunt rare saloanele de coafură care respectă legislaţia în vigoare. La un vopsit de păr se necesită o testare pe păr sau pe unele părţi ale corpului. Saloanele de coafură sunt obligate să aibă un registru în care înregistrează de fiecare dată, chiar dacă eşti client vechi şi ai venit de 100 de ori la dânsul, de 100 de ori te înregistrează, şi acolo scrie efectuat test alergologic şi după 24 de ore vii şi îţi spune «dom’le, te vopsesc»”, a mărturisit
comisarul şef al CJPC. În plus, saloanele de coafură ar trebui să elibereze şi o garanţie a serviciilor efectuate.
Elsa ŞEICA