Un nou tip de fraudă a apărut în România.
De această dată încercându-se păcălirea utilizatorilor folosind identitatea vizuală a lanțului de magazine Carrefour.
Potrivit YesComment Încercarea autorilor campaniei de tip scam de a păcăli utilizatorii români urmează trei pași:
-mai întâi, sunt trimise trei întrebări generice despre experiența la cumpărături în supermarket.
-după oferirea răspunsurilor, utilizatorii sunt direcționați către diverse site-uri potențial malițioase.
-ulterior, campania este distribuită către contactele de WhatsApp ale victimei.
O noutate față de campaniile precedente este reprezentată de valoarea premiului promis, care acum se ridică la suma de 5 000 de lei.
În precedenta campanie înșelătoare, care a folosit numele Mega Image, premiul promis era de două ori mai mic.
Astfel de campanii de tip scam au vizat, în săptămânile precedente, branduri precum Profi, Mega Image, Lidl, Kaufland, Adidas şi Ikea.
Centrul Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică (CERT-RO) ne sfătuiește să fim foarte atenți și să nu răspundem la astfel de oferte sau campanii dubioase. De asemenea, compania Carrefour a publicat un mesaj de avertizare pentru clienţi, pe conturile oficiale.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Trufin la depunerea candidaturii: Fac parte din echipa care NU se bate la retrogradare - VIDEO
Redacția Botoșăneanul
Apr 27, 2024
Bucuria vieții rurale - 11 motive pentru care merită să te muți la țară
Redacția Botoșăneanul
Apr 27, 2024
Aritmie cardiacă: cauze și simptome
Redacția Botoșăneanul
Apr 27, 2024
Redacția Botoșăneanul
Apr 27, 2024
Tânăr luat de acasă în cătușe după ce și-a făcut de cap în trafic
Oana Sava
Apr 27, 2024