Unii botoșăneni nemulțumiți de oprirea apei din luna octombrie au făcut plângeri la sediul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor.
Mai exact, au fost înregistrate atunci un număr de șase reclamații dintre care două online și patru directe.
După ce au analizat situația, reprezentanții Comisariatului au decis că societatea Nova Apaserv, unic furnizor pentru un astfel de serviciu... nu are nicio vină!
„Referitor la reclamațiile depuse de către consumatori la problema apărută cu întreruperea furnizării serviciului de apă nu am sancționat operatorul Nova ApaServ pentru că a fost un caz de forță majoră. Era o lucrare care nu era a lor ci a Admnistrației Bazinale de Apă Siret”,
Mirel Rogalschi, comisar șef CJPC Botoșani
Botoșănenii care au reclamat faptul că nu au fost anunțați de întreruperea apei au fost înștiințați de rezultatele anchetei desfășurate de Protecția Consumatorilor. De asemenea, li s-au comunicat mai multe date tehnice din care probabil că nu vor înțelege mai nimic. Vor rămâne cu amintirea zilelor în care au rămas fără apă în robinete și cu o încredere mai scăzută în instituțiile statului.
Obiectivul lui Valeriu Iftime la CJ e legat de numărul 13: Mie mi-a purtat noroc – VIDEO
Oana Sava
Apr 26, 2024
Cum să menții un echilibru nutrițional într-o dietă vegană
Redacția Botoșăneanul
Apr 26, 2024
Botoșănean „luat prin surprindere” de polițiști: Tânărul a ajuns la spital
Redacția Botoșăneanul
Apr 26, 2024
Gabriela Erdic
Apr 26, 2024
Compania condusă de Vlad Iftime, sponsor principal la primul festival de violoncele din România
Redacția Botoșăneanul
Apr 26, 2024