Seria episoadelor în care comisarii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor sunt puşi în faţa unor reclamaţii mai mult sau mai puţin ciudate depuse de unii botoşăneni, continuă. De această dată protagonist este un cetăţean din municipiu, cunoscut ca fiind un reclamagiu notoriu şi care la orice ceartă lansează ameninţări cu reclamaţii la instituţiile statului.
Bărbatul în cauză, după un conflict în Piaţa Centrală cu comercianţii moldoveni a depus o plângere la Protecţia Consumatorilor prin care atrage atenţia asupra vânzării de ulei în recipiente de plastic a căror cantitate reală nu ar corespunde cu cea de pe etichetă. “
Uleiul vândut la chioşcurile din piaţă precum şi cel vândut de comercianţii din Basarabia în bidoane de plastic, cu etichete cu inscripţia 5 litri şi care au în conţinutul acestora numai 4,4 litri şi nu sunt sancţionaţi pentru această înşelătorie”, a povestit
Alexandru Zarug, şeful acestei instituţii care a mai subliniat că “
Eu am umblat prin piaţă şi nu am găsit nimic”.
Reclamaţia botoşăneanului se apropie de ridicol în partea secundă când omul îi trimite pe comisarii de la Protecţia Consumatorilor să …cântărească alcoolul rafinat vândut în piaţă pentru a constata că nu corespunde la numărul gradelor. “
Altă problemă, alcool rafinat cu eticheta de 96 de grade, când măsori conţinutul nu are decât 51 sau 52 de grade, cum a putut să măsoare el, că îi trebuie alcoometru. Tot basarabenii sunt reclamaţi. Mai spune că se poate verifica foarte simplu prin a fi pus pe cântar, auzi, alcoolul îl pun pe cântar şi văd ce grade are, iar omul acesta aşteaptă un răspuns şi măsurile pe care le vom lua, o să trebuiască să mergem să le verificăm şi pe astea”, a încheiat
Alexandru Zarug.
Chiar şi în astfel de situaţii comisarii de la Protecţia Consumatorilor sunt obligaţi prin lege să preia toate reclamaţiile depuse de cetăţeni şi de a le soluţiona. (G.E.)