Membrii Consiliului de Administraţie de la nivelul societăţii de furnizare a apei potabile de la nivelul judeţului s-au întrunit marţi, 6 decembrie într-o şedinţă care a avut ca principală dezbatere problema sporurilor care au fost suspendate la nivelul unităţii în cazul a aproximativ 400 de salariaţi.
Şedinţa a avut pe ordinea de zi un număr de 10 puncte de discuţie însă se pare că doar două dintre acestea ar fi fost dezbătute dat fiind faptul că, în centrul atenţiei s-a aflat decizia dată de membrii Consiliului de Administraţie cu privire la suspendarea sporurilor de fidelitate şi condiţii deosebite de muncă. Cum timpul alocat fiecărui punct a fost depăşit, membrii CA au amânat pentru o şedinţă viitoare proiectele rămase nediscutate cu excepţia unuia care face referire la înfiinţarea unui nou punct de încasare a facturilor în zona Pieţei 1 Decembrie de la data de 1 ianuarie 2012.
„Din păcate nu am fost prezent la şedinţa de ieri din cauza unor probleme personale, însă ştiu că spre discuţie au fost luate doar două puncte, cel cu sporurile unde discuţiile au fost foarte lungi şi cel cu înfiinţarea unei noi casierii”, a afirmat
Sergiu Zvâncă, membru CA Nova Apaserv. Potrivit şefului juridic de la unitatea de furnizare a apei la şedinţa de marţi a fost înaintat şi un referat prin care s-a solicitat angajarea unui apărător, altul decât un angajat al societăţii în vederea reprezentării în procesul înaintat în instanţă de sindicat cu privire la cele două sporuri eliminate.
(G.E.)