Consiliul Local Botoșani va vota în următoarea ședință două proiecte de hotărâre pentru noul serviciu care va funcționa în cadrul Primăriei Botoșani.
Este vorba despre serviciul public de aministrare a piețelor, oborului și cimitirelor aflate în proprietatea municipiului Botoșani.
La primul proiect se aprobă studiul de fundamentare iar la al doilea se dezbate înființarea propriu-zisă a noului serviciu care va administra piețele și cimitirele orașului.
„Noi avem 36 de posturi vacante, dar sunt pentru specialişti, ingineri, pentru compartimentele unde avem deficit de personal. Dacă folosim posturile vacante pentru acest nou serviciu, ar însemna că cel puţin un an nu mai putem angaja pe nimeni. De aceea, pentru că tot avem o situaţie deosebită, am solicitat să ni se aprobe suplimentarea organigramei cu 30 – 40 de posturi, ca să-i preluăm pe cei de la Urban Serv care se ocupă de pieţe şi cimitire”,
spunea Cătălin Flutur în luna februarie a acestui an
Noul serviciu ar urma să aibă în jur de 70 de posturi. Primarul Cătălin Flutur afirma că este absolut convins că 80% dintre acestea vor fi ocupate de angajați de la Urban Serv care au experiență în activitățile din piețe și cimitire.
Toate posturile din acest serviciu ar urma să fie scoase la concurs.
Ședința extraordinară în care se vor dezbate aceste proiecte a fost programată pentru ziua de joi, 14 mai 2020, de la ora 10:00.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL PENTRU MOBIL:
AJOFM Botoșani, ANUNȚ pentru patronii care au locuri de muncă vacante
Oana Sava
Sep 30, 2024
Consilieri desemnați în CA-urile de la școli, vot secret cu mici „glumițe”
Oana Sava
Sep 30, 2024
IMAGINI cum o să arate Drumul Vămii, „bătălie” între firme la licitație
Oana Sava
Sep 30, 2024
Final de lună cu aproape 800 de posturi disponibile, de la director la șofer – LISTA
Oana Sava
Sep 30, 2024